НАЧАЛО |КОНТАКТИ |КАРТА НА САЙТА |НОВОТО В САЙТА
  
 
Пресслужба на община Сливен - Система за управление на клиентски опашки заработи в Центъра за административно обслужване


ПРЕССЛУЖБА НА ОБЩИНА СЛИВЕН
Адрес: Бул."Цар Освободител" 1
Тел.: 044/ 61 11 49факс: 044/ 66 23 50
За контакти: Връзки с общественосттаEmail: press@sliven.bg
Източник: www.sliven.bg. Позоваването на източника е задължително.


Система за управление на клиентски опашки заработи в Центъра за административно обслужване



От началото на 2018 г. в Центъра за административно обслужване към Община Сливен вече работи система за управление на клиентски опашки. През декември тя беше в тестов период, а от 3 януари официално започна да работи. Кметът Стефан Радев посети Центъра и разговаря със служителите. Те споделиха, че работата им е улеснена и обслужват клиентите по-бързо. Няма струпване на опашки, гражданите изчакват реда си, по-бързо се ориентират и не изпитват затруднения.

 

Апаратът за издаване на номера е монтиран във фоайето пред Центъра за административно обслужване. Главното меню показва направленията, по които работи всяко гише – гражданска регистрация, адресна регистрация, търговия и транспорт, ТСУ и деловодство. Всяко главно меню има три подраздела - за получаване на информация, за входиране на документ и за получаване на документ. Клиентите избират опция и получават своя номер.

 

Клиентският номер и номера на обслужващото гише се изписват на монитор, монтиран в Центъра. Включено е и гласово оповестяване на поредния номер. Служителите разполагат с таблети, чрез които могат да управляват клиентския поток от всяко работно място. Те могат да повикат нов клиент и да пренасочат гражданите към друго гише при необходимост.

 

Системата е монтирана по предложение на кмета Стефан Радев. При посещението си в Центъра през юли 2017 година той се запозна с проблемите в работния процес. Единият от тях беше струпването на много хора пред едно гише, което не е желателно заради работата с лични данни на гражданите. Кметът се ангажира да проучи възможността за въвеждането на електронна система за издаване на клиентски номера и от началото на годината тя е факт. Целта е подобряване обслужването на гражданите и повишаване качеството на услугите.

На ден през Центъра преминават около 200 човека, а Общината предоставя 120 услуги.

 

05.01.2018 г.


Снимки

 













Община Сливен - справка за задължения и плащания

Профил на купувача

ОБЩИНСКО ПРЕДПРИЯТИЕ 'ГРАДСКА МОБИЛНОСТ' - СЛИВЕН

Открита трудова борса - Сливен

Прием в първи клас Община Сливен

Прием в детските заведения Община Сливен

Уведомления за инвестиционно предложение

Аз обичам България

Късноантична и средновековна крепост Туида - гр. Сливен

Инфо Туризъм Сливен

Пътеводител на Сливен

ОП 'Околна среда 2007-2013 г.'

Областен информационен център - Сливен

Община – приятел на детето

 
Последна актуализация: 05.01.2018 webmaster